Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Mila - 6 mars 2012 19:27

En liten bildbomb   


 

harry som klättrar i våran gångställning


 

lego


min andra katt sally som ligger och myser i sänger (något som inte är ovanligt)


 

min katt harry som gäspar


    

glenna i ett träd


min lilla monster sally


jag som hoppar




 

lite eld...


   

min blommor i fönstret som nu har vissnat (varför dör alla min blommor?)


jag och Fifas kudde (jag vet att en slinga har åkt ur knuten) så fin man är utan smink...*host host

fråga inte varför jag lägger upp den bilden, hade bara lust

   

ett ljus (skulle egentligen reigerat färgerna lite så att jag får bort den där gröna tonen men hoppas ni överlever)


 

blomma 


vatten som droppar (är faktistk inte reng utan vatten från mamma som trvättar fönstren på balkongen över XD )


    

och avslutningsvis lilla jag också :) (jag har aldrig sagt att jag tycker om mig i fläta men det är kul att fläta håret)



ha det gött!


Minano 

Av Mila - 6 mars 2012 19:15

Har en ny header som ni kanske ser, men den är bara tillfällig!

ska ha en ny men har inte fixat en än...


men störde mig för mycket på den gamla svartvita så tog den i färg istället


/Minano

Av Mila - 6 mars 2012 18:59

Sitter just nu här och pluggar svenska   

har typ ett A4 papper med ord som vi ska kunna


ha det gött i alla fall :)


Minano 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästblogg

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards